donderdag 6 december 2012

gehaakt hartje

Hallo allemaal,
dit is mijn eerste berichtje op mijn nieuwe blog waarop ik mijn haak en breiwerk wil laten zien.
Op mijn kaartenblog heb ik ook in de loop van het afgelopen jaar verschillende handwerkjes laten zien, maar vind het toch handiger om dit een beetje apart te houden.

 
Het hart heb ik, als test eigenlijk, gemaakt van een bolletje acryl wat ik nog in voorraad had, vervolgens even bij mijn lapjes gekeken en vond nog een stukje wat eigenlijk bedoeld was om op mijn kaarten te gebruiken (grappig want nu loopt het toch weer door elkaar), dat heb ik in vorm geknipt en opgevuld met wat kussenvulling. Een lintje in de kleuren erbij gezocht, wat kralen en een hartje gekocht  en zie daar....
 
Ik ben benieuwd wat jullie van dit  eerste projectje op dit blog vinden, het aangepaste patroon heb ik bij een collega blogster vandaan maar het origineel komt van Drops Design
 Wanneer je vragen hebt stuur je me gewoon een mailtje, bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer, groetjes, Jeannette

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jeannette,
    Gefeliciteerd met je tweede blog. Het is net een kindje (spannend) maar wel een heel leuk hartje.
    Ben nu al benieuwd naar je volgende creatie(s)
    Groetjes, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelijk maar volger ook geworden Jeannette.
    Heel leuk dit hartje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen