dinsdag 20 september 2016

Hoedjesdag

Hallo allemaal,
hebben jullie ook weer naar de verschillende hoedjes en andere hoofddeksels gekeken met Prinsjesdag? Er waren weer heel wat bijzondere exemplaren bij, mooi of niet mooi, smaken verschillen.

Ik ben ook maar weer aan de hoofddeksels en aanverwante zaken begonnen.
In dit breiboek hieronder stond een leuk patroon voor een muts met kabels
en ik ben dus gelijk maar aan de slag gegaan, tijdens het breien kwam ik erachter dat het een patroon voor 2 naalden was, ik was al met de rondbreinaald aan de gang gegaan, dus moest ik de kantsteken laten vervallen en ik ben tevreden over het eindresultaat,  want dit is het geworden


Dus op de rondbreinaald rondom kabels gebreid en een pompon erop

Vervolgens heb ik er ook maar vast een lekkere sjaal bij gemaakt in enkele gerstekorrel
Het materiaal komt bij de Wibra vandaan en het heet Jirza, het is in verschillende kleuren verkrijgbaar, voor de muts heb ik ongeveer een halve bol gebruikt en voor de sjaal 2,5 bol.

Bedankt weer voor jullie bezoekje en graag tot de volgende keer

Jeannette 

2 opmerkingen:

  1. member slot เว็บสล็อตที่ใหญ่ที่สุด สมัครเว็บไม่มีอันตราย100% pg slot มาพร้อมโปรโมชั่นพิเศษมากมายเว็บตรงแตกไวได้เงินจริง สำหรับผู้ที่กำลังมองหาเว็บพนันออนไลน์ ไม่ควรพลาด!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. เครดิตฟรี เพียงสมัครเข้ามาเป็นสมาชิกที่เว็บไซต์ของพวกเราเพียงแค่นั้น pg รับฟรีไปเลยในทันที เอาไปใช้เล่นเกมได้จริง มีสิทธิ ลุ้นเครดิตฟรี ได้อีกทั้งสมาชิกเก่า และก็ สมาชิกใหม่

    BeantwoordenVerwijderen