zaterdag 12 januari 2013

Prijs bij de Breiboerderij

Hallo lieve volgers en bezoekers,

zo gaaf, heb ik toch een leuke prijs gewonnen bij  de breiboerij, dat is een webshop voor breien en haken, leuke materialen enz., zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen.
Zij hebben ook een facebook pagina en daar was ik de 200ste liker, en daar bleek achteraf een prijs aan vast te zitten,  Is dat leuk of is dat leuk?
En vandaag kreeg ik mijn pakje thuisbezorgd.

 
 
niet het minste dus, ik pak mijn pennen dus maar weer op en ga eens kijken of ik iets kan met die schitterende poppen van Arne en Carlos, wat een superboek met prachtige voorbeelden en patronen
en dan een patronenboek van Drops, bij de meeste van jullie denk ik ook niet onbekend en 2 mooie grote blauwe bollen Scheepjeswol
 

 
dit is een van de pagina's met supergave voorbeelden van de poppen, dat wordt weer buffelen denk ik, hoeveel uren zitten er eigenlijk in een etmaal hihi

Weer heel leuk dat jullie een bezoekje brachten aan mijn blog en natuurlijk vind ik het ook fijn als je een reaktie achter wilt laten of zelfs volger wilt worden,

groetjes en  een fijn weekend, Jeannette

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd Jeannette met deze geweldige leuke prijs. En haken en breien vind je toch al erg leuk. Ja ga jij je pennekes maar weer te voorschijn halen en dan zien we t.z.t. wel wat jij met deze wollekes hebt gemaakt. Leuke boekjes met beschrijving ook.
    Nou jou dag kan niet meer stuk.
    Veel plezier ermee en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen