woensdag 30 januari 2013

onderzetters gehaakt

hallo lieve volgers en bezoekers,  eerst  een een nieuwe volger verwelkomen en dat is Wilma, van harte welkom en ik hoop dat je ook hier een beetje inspiratie opdoet, hoewel ik nog niet zo lang aktief ben op dit blog, wil ik er toch wel met enige regelmaat iets op posten en kijk ik ook graag bij jullie om voor mij nieuwe of leuke dingen te zien.

Ik was al even bezig met deze leuke onderzetters, maar moest ook de nodige kaartjes maken voor verjaardagen enz. dus moest mijn taken een beetje verdelen.
Maar nu kan ik ze laten zien

 
zes onderzetters heb ik als setje gehaakt in 3 verschillende kleuren, ik vond het zo leuk om te doen en ze zijn zo snel klaar dat ik er ook in andere kleuren nog wil maken. Het patroon heb ik op een ander blog gezien, volgens mij bij "Karin aan de haak", maar zeker weten doe ik het niet. Haar blog staat in de sidebar voor de liefhebbers.

 
Dit zijn de onderzetters samen gebonden als een pakketje en met een cellofaanpapier en wat andere frutsels erom is dit toch een leuk kadootje om te geven?
 
Voor nu weer hartelijk bedankt voor je bezoekje en ik ben benieuwd wat jullie van mijn onderzetters vinden, groetjes en tot de volgende keer
 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi! En zo strak gehaakt, ziet er echt keurig uit hoor! Leuk zo'n cadeautje om te geven...
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi en netjes uit Jeannette. Leuk om kado te geven met zulke leuke kleurtjes.
    fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jeannette,

    Wat vind ik het knap wat je allemaal haakt ik vind het een kunstwerkje hoor.
    Ik kan zelf niet haken van daar.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen