maandag 5 augustus 2013

Pannenlappen van oma

hallo allemaal, ik ben weer wat sneller dan de vorige keren, maar mijn oproep voor het patroon van de jurkjes pannenlappen heeft me 2 patronen opgeleverd via de facebookgroep "Haken is Hip".

Ik ben als een gek aan de gang gegaan want het was echt het patroon wat ik bedoelde, ik heb nog een andere, ook wel een jurkje, maar met een halfronde bovenkant, ook erg leuk, maar dat komt nog wel. Ook kan ik weer een nieuwe volgster welkom heten en dat is Corrie , leuk dat je volger bij me bent geworden.

Dit is dan het resultaat

 
Ik ben er helemaal weg van en zo leuk dat ik nu het patroon gevonden heb bij http://knutsel-mam.blogspot.nl   het staat onder 20 april 2011
 
En aangezien dit echt een patroontje is uit de oude doos, zet ik er ook maar een dito plaatje onder om in stijl te blijven

 
Bedankt weer voor jullie bezoekje en ik vind het leuk als je laat weten hoe je deze pannenlappen vindt,
 
groetjes en tot blogs, Jeannette

7 opmerkingen:

  1. Supergaaf gedaan Jeannette en heb het al eerder gezegd ik doe het je zeker niet na. Veel haakplezier.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha leuk, dat ik je heb kunnen helpen met het patroontje! Je hebt ze mooi gehaakt!! Ik krijg ineens ook weer zin om ze te haken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat je nu het juiste patroon hebt gevonden en je pannenlappen zijn heel mooi geworden.

    Wat een heerlijk plaatje heb je bijgevoegd en ga ik even op dat blog kijken.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi geworden. Zulke frisse zomerse kleuren ook. Leuk dat je mij vermeld hebt.
    Ik ben op het moment helemaal niet actief bezig, maar dat komt door de vakantie. Gek, maar ik mis het haken toch wel.
    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lieffie, vind ik dat gek om een berichtje te lezen van thuis bij Corrie, het moet niet gekker worden, dacht ik dat ik de enigste was met zo'n naam maar er zij gelukkig andere slachtoffers, die er mee geboren zijn,je pannenappen zijn geweldig leuk Jeannette, ik ben aan de brei voor mijn a,s lieve kleine meisje, ik moet bijna huilen.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar is het patroon zie het eerste deel bij knutsel mam maar niet de rok van het jurkje

    BeantwoordenVerwijderen